Kūrybinės partnerystės 2012-14

Kūrybinės partnerystės 2012-14

„Kūrybinės partnerystės“ – tai unikali pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymo programa, nuo 2011 m. įgyvendinama visoje Lietuvoje. Jos metu bendram tikslui susivienija moksleiviai, mokytojai ir kūrėjai – menininkai, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjai bei mokslininkai.

Programos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Parodyti moksleiviams, kad mokytis gali būti įdomu, prasminga. Atskleisti mokytojams, kad pamokos gali vykti ne tik klasėje, bet ir kitose erdvėse, ir įvairiomis nestandartinėmis formomis, mokantis skirtingų mokslo sričių vienu metu. Mokykloje kurti nuolatinės refleksijos kultūrą, erdvę savęs ir vienas kito pažinimui. Skatinti naujus mokymosi metodus, kurie padėtų ugdyti tokius gebėjimus, kurie reikalingi XXI a. darbo rinkai.
Projekto metu keliami klausimai apie mokymosi procesą, tyrinėjama, kokiomis sąlygomis vaikai geriausiai mokosi, kas juos motyvuoja, kaip ir kada vaikai tampa atsakingi už savo mokymąsi, ieškoma kūrybiškų būdų įvairiems mokyklos iššūkiams spręsti.

Daug įdomios informacijos apie šią mokymo programą skaitykite čia. 

Du metus šioje programoje dalyvauja ir  vienas iš AFD įkūrėjų Egidijus Kabošis.  Profilis Kūrybinių partnerysčių puslapyje čia. Programoje dalyvaujama kūrybos agento ir kuriančio praktiko pozicijose.

Kuriančio praktiko veikla:

Kūrybos agento veikla:

Sužinokite daugiau apie kūrybiškumą, praktiką, tyrimus: www.kurybinespartnerystes.lt

AFD prisideda prie kūrybiško mokymosi per fotografiją procesų Lietuvos mokyklose. Tyrinėjame kaip gali fotografija būti panaudota formaliojo ugdymo procese. Specialiai tam sukurtas puslapis, į kurį bus suvesta programos metu įgauta patirtis: http://fotografijaugdymui.afd.lt

10295555_633358043385893_9060206704874450286_o

1451511_247072985446436_1185672946_n1426669_564633073591724_474785244_n478133_373867942729070_28296432_o

Fotografija – vaizdų išsaugojimo technologija, naudojant mechaninius, cheminius ar skaitmeninius metodus. Žodis kilęs iš graikų kalbos žodžių φως phos („šviesa“) bei γραφις graphis („teptukas“), kurie kartu reiškia piešimas šviesa. Šis terminas anglų ir vokiečių kalboje pradėtas vartoti 1839 m. vasarį.